Keresés ebben a blogban

2013. május 7., kedd

Töltött hasselback koszorú





Egyszerű, látványos étel. Egy kis fokhagymás joghurtos öntettel magában is nagyon finom, de mi most köretként ettük csirkemell mellé. A krumpliszeletek közé bármit dugdoshatunk, én most hagymát, kolbászt és sajtot rejtettem el benne.
A hozzávalók mennyisége létszámtól, és étvágytól függően változhat.

Hozzávalók nálam:
4 db nagyobb krumpli
1 nagy hagyma
kis darabka kolbász
kb 10 dkg sajt
1-2 ek olvasztott kacsazsír


A krumplit uborkagyalun vékonyra szeleteltem, a hagymát is vékonyra karikáztam. A sajtot is igyekeztem vékonyra vágni a kolbásszal együtt.
Egy kisebb jénait kikentem a kacsazsírral, és kiraktam a krumpliszeletekkel. A szeletek között egyenlő arányban elosztottam a sajtot, kolbászt és hagymát. A krumplit enyhén megsóztam, a tetejét is meglocsoltam kevés kacsazsírral, és lefedve 200 fokra előmelegített sütőbe tettem. Amikor már majdnem megpuhult, levettem a fedőt és ropogósra pirítottam.

8 megjegyzés:

Juditka írta...

Nagyon látványos:)) - én is készítettem már így töltve,csak egyben hagytam a krumpli alját.Nagyon finom tud ám lenni, főleg jó sok fűszeres tejföllel, ill. joghurttal meglocsolva.

gionetta írta...

Első ránézésre nem jöttem rá, hogy ez mi. Süti vagy tészta netán. De hogy krumpli, sosem gondoltam volna rá! Nagyon szép, nagyon látványos és biztosan nagyon finom is! :-))

María írta...

Nagyon jól néz ki, és isteni lehetett!! De hol találtál ilyen szép egyenletes krumplit. Vagy a végeket más ételbe használtad fel? (A hét végén majdnem 5 kiló krumplit pucoltam meg, hogy egy kis fazéknyit ki tudjak belőle hozni, olyan ronda fekete volt, pedig kívülről jónak látszott. Nagyon mérges voltam!)

Csiperke írta...

Hát igen. A fokhagymás-fűszeres joghurt nagy barátja eme ételnek. :)

Csiperke írta...

Köszi. Nehéz volt abbahagyni, az biztos...:)

Csiperke írta...

A Sparban vettem a krumplit, elég egyforma szemek voltak és kissé hosszúkásak, így ehhez az ételhez pont ideális. A végeket meg bedobáltam a levesbe.:) Szerencsére nagyon szép volt, hibátlan, bár az ára kissé borsos...

HajniZoli írta...

Hát, ezek a krumplik csodásan megálltak, katonásan sorban:-) milyen jó ötlet! Szép is, finom is.

Blogkonyha írta...

Első ránézésre mikor megláttam a kis képet, azt hittem, hogy valamilyen omlós sütemény... Utána láttam nagyban, hogy ez bizony burgonya. Nagyon finom lehetett! :o)