Keresés ebben a blogban

2012. február 8., szerda

Változok

Most azt hiszem néhányan kicsit haragudni fognak rám. De már olyan régóta szerettem volna ezt meglépni!
Egyszer, egyik éjjel már megpróbálkoztam vele. Csak néhány órát volt ebben a formában, mégis reklamáló emailek sokaságát kaptam (na jó, csak négyet, de éjszaka volt!), így reggel visszaállítottam az egészet.
Aztán a barátaim körében szavazásra bocsátottam a dolgot, és mindenki (egy kivételével) a régi meghagyása mellett voksolt.
Évekkel ezelőtt, amikor még nem volt blogom, egyszer láttam egy hasonlót. Nagyon tetszett, annyira más volt mint a többi. Aztán elkezdtem írni az enyémet, és nem volt kérdés: az enyémnek is "olyannak" kell lennie! Tetszett is, nagyon szerettem, büszke voltam rá, mert valljuk be, ilyen tényleg kevés van. De pár hónapja elkezdett nem tetszeni. Mindenki másét szebbnek, áttekinthetőbbnek  láttam. Akkor csináltam néhány mósosítást, jobb is lett, de nem az igazi. Megkerestem azt a régen felfedezett blogot, hátha visszatér a régi érzés, de döbbenten láttam, hogy a blog írója is váltott. Akkor kezdtem el igazán vágyni én is valami más után.
Mostmár nyíltan ki merem jelenteni: Rettentően untam már a sötét hátteremet! Na, kimondtam, ez van.
Akik olvassák, szeretik a blogomat, biztosan nem a sötétszürke háttér miatt tették, így remélem fehér háttérrel is látogatni fognak. :)) Ha esetleg ismét sokan reklamálnának, elgondolkozom az eredeti állapot visszaállításán, de legalább egy ideig had gyönyörködjek a fehér hátterű blogomban!
Írjátok meg, szerintetek hogyan jobb??

20 megjegyzés:

pipacs írta...

Szia! :) Először írok Neked! Én szeretem a fehér hátteret, én is azt használom! :) Szóval én a fehérre voksolok! :)

Csiperke írta...

Szia Pipacs! Köszi, ez már egy! :))

Kreatív konyha írta...

Jöttem a sötét háttérnél is, de ez sokkal jobban tetszik!

Csiperke írta...

Móni köszönöm!!! Kettő. :))

Chef Viki írta...

Maradjon :-)

Chef Viki írta...

Mármint a mostani fehér, bocs :-)

Csiperke írta...

Köszi Viki! Három...

Vicuska írta...

Nincs ezzel baj, ha tetszik, akkor ezt használd!!! :) Legalább nem rontja az ember szemét!

Csiperke írta...

Az igazság az, hogy állítólag pont a sötét háttér kíméli a szemet és ez rontja. Mondjuk ezt sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom...

Éva írta...

Az a lényeg hogy neked melyik tetszik jobban! De jó ez a világos.

Kriszta írta...

Én nem láttam az előzőt, most vagyok itt először, de nekem ez így most nagyon tetszik. Elsősorban Neked kell, hogy tetsszen, hiszen a tiéd.

Julesz írta...

Nekem bejön a fehér háttér. Különben is néha nem árt egy kis változatosság.
Nyugodtan változzál, csak kedvedre.

Mrita írta...

Gyönyörű a blogod új ruhája, de nekem az előző is nagyon tetszett. A lényeg, hogy olyan legyen amilyet szeretnél. Én személy szerint sokszor változtatom, de hát nem vagyunk egyformák.

Csiperke írta...

Éva! Persze, az én blogom, de azért szeretném ha azoknak is tetszene, akik olvasnak.:)

Kriszta! Köszönöm szépen! Örülök, hogy benéztél hozzám, remélem máskor is jössz! :))

Julesz! Kösziii!!! :)

Mrita! Köszönöm! Én amikor először megcsináltam, azt hittem örökre úgy marad. Nem gondoltam volna, hogy egyszer megunom. Most megint azt gondolom, hogy ez már nem fog változni, de aztán ki tudja...:)

trollanyu írta...

Most szerintem is ez jobb:) De én is változom, lehet, hogy jövő héten már nem fog tetszeni:) Csak vicceltem.

Csiperke írta...

:)))) Apukám mondaná: "Értem én a viccet, csak nem szeretem...":)))

Csilla írta...

Szerintem így is nagyon klassz, nekem is tetszenek a fehér hátteres blogok. :))) Majd megváltoztatod, ha esetleg unod, vagy mást szeretnél. A fényképeid nagyon tetszenek, és így fehér alapon is jól mutatnak. :)

Csiperke írta...

Köszönöm Csilla!! Nagyon kedves vagy! Pedig mit nem adnék egy igazán jó fényképezőért, mert most csak egy olcsó digitális van...:)

Lívia írta...

Ízlés dolga kinek mi tetszik, és ez az élet minden területére érvényes. Az a lényeg, hogy Neked tetszen. Nekem még soha senki nem írt a hátterem miatt, - igaz nem is kérdeztem meg az olvasóim, hogy tetszik-e - Te se foglalkozzál vele - persze ez csak az én véleményem.

Csiperke írta...

Lívia, ebben tökéletesen igazad van. Nálam leginkább a család és a barátok tették szóvá a változást, és akkor nagyon elbizonytalanítottak. Ezért voltam kíváncsi mások véleményére is. Bár elsősorban az számít, hogy mi tetszik nekem, mégis szeretnék azoknak is a kedvében járni, akik olvasnak. De nagyon sok megerősítést kaptam, úgyhogy már semmi nem tántorít el. Marad a fehér. Amíg meg nem unom....:))