Keresés ebben a blogban

2011. május 7., szombat

Marshmallow (pillecukor) gyümölcscukorból





Már régóta nézegettem Wise Ladynél ezt a receptet, mert nagy rajongója vagyok a marshmallownak. Mivel egy ideje nem eszek kristálycukrot, így csak álmodoztam róla. Ma viszont úgy döntöttem, hogy kipróbálom gyümölcscukorból. Kukoricaszirup helyett mézet használtam. A méz eléggé meghatározta az ízét, de nagyon-nagyon finom lett. Legközelebb azt is megpróbálom, hogy xylitollal működik-e.
A receptet nem írom le, mert annál jobban, és érthetőbben nem lehet leírni, ahogyan azt Wise Lady tette, én pedig tökéletesen követtem a megadott utasításokat.
A pillecukrok tetejét csokoládéba mártottam. Már csoki nélkül is nehéz volt neki ellenállni, de csokival kifejezetten ellenállhatatlan lett.



10 megjegyzés:

Mrita írta...

Hát valóban ellenállhatatlan, hát egyet kérek szépen.....

Csiperke írta...

Máris küldöm...:)))

Ízlésszindróma írta...

Ez nagyon szuper, hogy működik gyümölcs cukorral és mézzel!! Én is régóta szemezek vele, de így egészséges verzióban azért sokkal vonzóbb:))így fogom kipróbálni!

Csiperke írta...

Érdemes kipróbálni, mert gyümölcscukorral is tökéletes lett az állaga és az íze. Másnapra viszont ha lehet, még sokkal jobb lett!

Unknown írta...

Jajj!

Csiperke írta...

Jaj mi? Kár, hogy nem akkor próbáltam ki, amikor itt voltatok...:)

Unknown írta...

Jajj, de durván néz ki, és veszélyes, mert meg tudnék enni elég sokat ebből. Nem baj, kaptam én tőled sok finomat. Vissza is kell fognom most már magam. ;o) Köszönök mindent!

Csiperke írta...

Holnaptól én is fogyókúrázok!(asszem) Kicsit megnehezíti a dolgomat, hogy az uram ma hazaállított 6 tábla csokival...

Unknown írta...

Ember legyen a talpán, aki meg tudja állni, hogy ne egye meg. Hajrá! ;o) Veled vagyok!

Csiperke írta...

:)) A biztonság kedvéért az összes marshmallow-ot megettem, nehogy akadályozzon az elhatározásomban! :)))